God jul!

GOD JUL!
Julafton idag och det känns både konstigt och annorlunda. Dagen jag har fasat över i några månader nu, för att jag inte vetat hur jag skulle reagera. Jag önskar bara att du ska komma in i dörren och med största leendet säga 'hello :)' och efter de ge mig en kram. Det är inte sig likt utan dig, dagen har knappt börjat men jag känner redan att det verkligeen inte kommer bli som det brukar vara. Jag försöker att vara glad, det är ju ändå julafton..men hur ska jag kuna vara glad utan dig? Egentligen skulle jag bara vilja gå och sätta mig i ett hörn och gråta ut. Låta alla tårar få forsa ner för mina kinder, men det är bara bita ihop och försöka se glad ut för att inte göra någon annan upprörd.

Det bästa är ändå att vi snart ska åka till dig och tända massvis med ljus. Så gulligt av dina kompisar också att gå ner ett natten som var och tända massa ljus. Antar att dom hade planerat det där sen en tid tillbaka. Hur gulliga kompisar har man inte då? Helt klart bäst!

Godjul allihopa!
Jag saknar och älskar dig bror/syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0