Ligger du kanske på ett moln och kollar ner på oss?


Jag undrar vad du gör just nu, ligger du kanske på ett moln och kollar ner på oss? Eller du kanske gör något helt annat? Har du träffat mormor,morfar,morbror och john än? Hur har du det där uppe egentligen? Det finns så många saker jag undrar över, men som jag nog aldrig kommer att få svar på. För varje dag kommer det upp nya saker, känns som att jag kommer sprängas av överbelastning snart. Kan jag inte bara få chansen att prata med dig en stund, några minuter skulle räcka bara jag fick prata med dig höra din röst och veta att allt ära bra med dig. Som sagt jag fick panik dagen det hände och jag visste att jag inte skulle kunna prata med dig på några dagar. Hur ska jag då kunna klara mig resten av livet?

Jag saknar dig så det gör ont i mitt hjärta, jag älskar dig bror/ syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0