Saknar ditt lilla dockhus

Saknar ditt lilla dockhus till lägenhet, det var så mysigt att komma dit och allt var helt rosa. Även fast det inte var så du skulle ha det så var det ju de enda jag såg. Många roliga tjejkväller har man haft där, det var så lätt med dig. För jag behövde bara fråga om du skulle bort någon helg och om jag kunde låna din lägenhet då. Självklart fick syster göra det och du tyckte väl bara det var bra eftersom du fick den helstädad när du kom tillbaka.

Har ju en hel del av dina saker står i mitt rum just nu. Har det står precis som det gjorde hemma hos dig, så ibland kan det faktist kännas som att jag är hemma hos dig. Har satt en stor bild på tvbänken av dig när du var liten du var så söt och när jag kollar på den känns det verkligen som att du kollar på mig. Men det kanske är för att du gör det? Jag hoppas iaf att du är med mig heela tiden!

Jag älskar dig bror, du betyder mest! /Syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0