Julkänslan börjar smyga sig fram

Julkänslan börjar smyga sig fram, det är nu bara 3dagar kvar om jag har räknat rätt. Det jag har gjorde hela dagen igår var att pynta vardagsrummet och då menar jag verkligen pynta! Ska det vara jul så ska man känna det också, så nu är det juligt kan jag lova er. Strykit massa dukar,gardiner tagit fram julslingan och satt alla julsaker på plats. Det enda som jag saknar just nu är dig för att den här julen ska vara perfekt. Det kommer inte bli detsamma den här julen som dom andra, hade det varit som förut hade det varit du som hade hjälpt mig med allt. Du hade hjälpt till att ta upp och klä granen när det var dags. Men nu är det inte så längre och det är nog också det som kommer göra så att min julkänsla aldrig kommer bli som det brukar. För att få den riktiga perfekta julen, måste du vara med och fira den.

Jag var iaf på din grav igår med sue. Vi tände massvis med ljus, i alla fyra lyktor och sen två grav marschaller(?) ingen aning om hur det stavas. Så nu lär det lysa i några dagar iallafall, men vi ska ju till dig på onsdag så då tänder vi nya.

Saknar dig bror! /dinsyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0