Älskade underbara bror!

Tänkte hälsa alla nya läsare välkomna och även lägga in en liten text om vad som hände min bror.



Min älskade och underbara bror var på jobbet den 25 Juli när han skulle lasta upp en container bakom en Konsum affär på en lastbil. Han hakar på den första kroken och ska sedan forstätta med andra, mitt i detta börjar container att röra på sig och min bror hamnar då mellan container och väggen. Han blir skickad med helikopter till Karolinska och ligger där medvetslös i 6 dagar, de försöker väcka honom men han vaknar inte när de tar bort bedövningen utan krampar bara. Han har inga blåmärken alls på kroppen, han har inge sår alls.. det ända han har är 2 brutna revben, dessa sägs ha kunnat uppstå när dem senare gjorde HLR. Min bror var stark och höll emot hela containern men orkade inte helt utan fastnade och när dem väl hittade honom så hade han ingen puls. Efter 3 dagar på sjukhuset så sjönk alla värden, han kissade kolsvart, och allt förvärrades bara. De försökte rädda honom men förgäves, min underbara bror orkade inte mer och vi förlorade honom den 31 Juli

Som jag skrev innan så kommer min blogg att handla om mitt liv och saknaden efter min underbara bror.

Kommentarer
Postat av: ellinor

gud vad hemskt och sorgligt!

2009-02-12 @ 00:15:29
URL: http://fourworlds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0