Överallt finns idioter

Var och kollade till din gravplats idag, det var massor med ljus tända som vanligt. Men en del höll på att slockna så vi bytte ut dom mot nya. Så nu har du massor med ljus igen som förmodligen håller sig i någon dag. Tycker det är läskigt att vara på kyrkogården när det är mörkt ute. Det känns som att man inte är säker någonstans längre, det är fel bara för att det blir mörkt ska man fortfarande kunna känna sig trygg. Men det går inte i dagens samhälle, det finns så sjuka människor som kan göra vad som helst.

Vi gick och hälsade på moster sen och jag hatar när man kommer in på hennes gård och ser din bil stående där. Får samma tanke varje gång 'är tony också här' men sen vill jag bara gråta för att det inte är så. Vi satt och pratade om hur vi skulle ha det i jul, det kommer inte bli detsamma utan dig. Hela släkten kommer ju vara samlade men det kommer fattas något så därför tror jag inte det kommer bli samma stämning som det brukar vara.

Jag har tänkt på att köpa en julklapp till dig som man kan lägga på din gravplats, men vad skulle det kunna vara? Man borde nog inte köpa nåt för stort eller dyrt för jag vet att även vid sånna tillfällen finns det idioter. Förstår mig inte på personer som tar saker från andras gravar, vad tänker man när man gör det? Har kommit för att hälsa på dig flera gånger då jag har märkt att det har fattas massa halsdukar etc. Halsdukar som dina nära och kära har lagt där för att hedra dig och så kommer det folk och tar dom. Vad gör man med en sån halsduk egentligen? Tvättar upp den och går med den på matchen? eller man kanske inte ens tvättar den? Vem vill gå runt med en snodd halsduk, när det dessutom är från en gravplats. SKAM ÖVER ER!

Jag älskar dig bror, du betyder mest!/syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0