Saknar dig så det gör ont i mitt hjärta

Jag saknar dig älskade bror så det gör ont i mitt hjärta. Jag förstår inte hur jag ska klara mig utan dig, jag fick panik dagen olyckan hände och över att jag inte hade pratat med dig på några timmar och inte kunde det då heller. Hur ska det då gå nu, när jag aldrig kommer kunna prata med dig? Förut fanns det hopp, hopp om att allt skulle bli som vanligt igen. Att jag skulle kunna prata med dig, göra saker med dig som förut. Men nu vet jag att det aldrig kommer bli som förut, jag kommer aldrig få prata med dig. Jag kommer aldrig få träffa dig och göra sakerna vi brukade göra. Jag saknar din närhet, saknar att du bara kommer in genom dörren och man direkt fick en kram.

Jag vill ha dig här hos mig :'(, jag älskar dig kära bror!
/ Din syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0