would it be the same, if I saw you in heaven?

Imorgon är det exakt tre-månader sen du lämnade oss, tre-månader av saknad och tårar. Kan inte fatta det min älskade underbara bror är inte på samma plats som mig längre. Jag ställer mig alltid frågan 'kommer jag någonsin förstå vad som har hänt, och framförallt kommer jag klara det här utan dig?' Känns som att jag inte vill förstå vad som har hänt, vill inte få in det i mitt huvud. Du ska ju vara här med oss, det skulle ju vara mullis och mellis föralltid aight? Finns så mycket jag skulle vilja prata med dig om, som vi har missat den här tiden. Saker man går förbi eller gör, så att man tänker 'det här ska jag säga till brorsan' men då kommer man på sig själv, att det inte går längre :'(.

Jag älskar dig brorsan <3
/syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0