En annan person

Vad har hänt med mig, annars energiska melinda är nu en trött och sliten person. Märks att man går sista terminen i nian, det är fullt upp och nu kommer dom stora arbeterna man ska göra. Har två stora arbeten som ska vara klar om drygt två veckor, sen har jag även en liten inlämningsuppgift i svenskan + skriva om boken jag läser just nu. Förstår inte hur jag ska hinna allt, och sen känns det som att ju mer jag tänker på det desto mer skjuter jag upp det. Men har iallafall varit duktig den här veckan, har inte varit hemma en enda dag. Kanske inte ni tycker är så duktigt men heter man Melinda så är det väldigt duktigt!

Från det ena till det andra så den 29Maj så kommer jag aldrig le mer igen, skämt å sido :P. Då är det nämligen dags för tandställningen att flytta in i min mun, som tur är så behöver jag bara ha den på nedre käken. Vilket betyder att den kommer att synas mindre. Har försökt prata samtidigt som jag kollar i spegeln för att se hur mycket man ser mina undre tänder. Men det är inte så farligt, förutom att jag kommer nog att behöva ha den i två år. Kan ni tänka er två år!? hinner ju gå i pension innan jag får ta bort den.

Dags att färga håret!
/Melinda

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack, du är också vacker :-)

2009-04-13 @ 23:49:40
URL: http://theeresering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0