Fint väder=inget plugg!

Det blev inte mycket pluggande för min del inte, att sitta på biblioteket och kolla på alla som går runt i det fina vädret är inte det bästa. Ne så istället kollade vi på allt roligt folk och sen bestämde vi oss för att själva gå runt på en trip. VI skulle nog ha suttit kvar iallafall, för med noll pengar på fickan så kommer man inte så långt. Värre är det när man går in på en skobutik (jag är sko-galen) och dom har fått in vår/sommar sortimentet. Kan ju säga att jag blev kär i mer än hälften av alla skor som stod där, jag blir som ett litet barn på julafton när jag ser skor. När pengarna kommer vet jag vad jag ska spendera dom på iaf..SKOR!

Nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå så att jag kan åka och träffa min kära kusin. Stackaren har ju blivit förkyld, men vem är inte det i det här växlande vädret. Ska bli kul när man inte har träffat henne på ett tag och så har hon ju fyllt år också. Längtar tills jag också fyller 18, då kan allt gott folk glädjas åt att se mig på krogen varannan helg skäm å sido. Men det ska bli så skönt, hur länge har jag inte väntat och kommer få göra det ett tag till. Ännu surare är det ju när alla kompisar får gå på krogen före - . -.

Nu väntar maten på mig!
/Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0