Min helg har varit perfekt!

Min helg har varit helt perfekt, vädret har varit på topp och jag har varit med mina underbara brudar!

I fredags så åkte jag Denize och Sara till heron city där vi såg filmen 'fredag den trettonde' och den var bra. Jag trodde att den skulle vara mycket läskigare än den var, men man kunde förutspå allt som skulle hända så därför var den inte så läskig. Sen åkte vi hem till sara och chillade. När jag sedan skulle hem så träffade jag en killkompis jag inte har träffat på ett bra tag, mysigt värre!

Igår så var det underbart väder ute, och man kunde gå lättklädd. Vi drog ner på maren och åt en glass och solen den steekte. Sen var det dags för grillning på terassen, mysigt! Vi åt supergod mat och drack gott till det, och satt ute hela kvällen. Inget kunde stoppa oss att sitta ute, lite filtar och sen klarar man sig.

/Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0