Söndag

Long time no see!
Söndag idag och det känns verkligen, den har varit vääldigt seg och tråkig. Har fått lite gjort iallafall men det är fortfarande en hel del kvar att göra. Har nu läst halva boken som egentligen skulle vara klar tills imorgon, men det är vad som händer när man hela tiden skjuter upp saker. Teknikarbetet är så gott som klart och samma med träningsdagboken. Känner mig ganska stolt faktist även fast jag har gjort klart allt i sista stund.

Har ju även haft lov hela den här veckan, det var så skönt! Har inte gjort något speciellt mer än att vila upp mig och varit med vännerna. Så nu tror jag att jag ska klara några veckor till i skolan. Kom också på att jag fyller år om 15dagar, inte långt kvar fan. Så tjejer snart väntar en till tjejmiddag, ser verkligen fram emot det!

Dags för lite träning,
Saknar dig enormt brorsan, kommer och hälsar på dig imorgon!
Jag älskar dig, glöm inte bort det!
/Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0