Späckat schema då mår jag bäst!

Sådär nu är man hemma igen, har inte varit hemma något sen imorse eftersom jag har varit i skolan och sen ute på vift. Har kommit på en sak och det är att jag lever som bäst när jag har ett späckat schema för dagen. Jag är inte den personen som sitter still och rullar tummarna, utan finns det nåt att göra det så gör jag det. Så idag har jag som sagt varit i skolan, efter det blev det en sväng till farmor och farfar och sen till Anders. Tvingade ut honom på en rejäl promenad på minst en halv mil. Så skönt väder solen sken i början, och det börjat bli varmare! Kan nästa inte vänta tills man kan byta om till tunnare kläder och glassa runt i solen. En helikopter hade man efter sig också, undrar än vad den gjorde ute!? Det blev lite läskigt till slut när den bara cirkulerade runt oss och åkte med oss var vi än gick, man kände sig nästan som en rymling. Ska försöka tvinga med mig ut på en sväng här i området nu, har lust för att umgås så får se om någon är på?

 



Saknar dig mer och mer för varje dag, du kommer alltid finnas i mitt hjärta jag älskar dig bror! <3
/Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0