Fan va jag är duktig!

Jag känner mig otroligt stolt just nu, hoppas det håller i sig nu! Imorgon är ju dagen då jag och Jennifer ska börja med vårat nyttiga liv, vi har så stora planer och vi båda är otroligt peppade. Jag startade lite smått idag genom att inte röka, ni hörde rätt har inte rökt på hela dagen + att jag och Jennifer gick en jävligt lång promenad. Imorgon blir det gymmet+nyttig mat och inga cigg, nu kör vi fan!

Jag har varit hos min storebror idag och hälsat på, det var ett bra tag sen man var där sist. Träffade även min andra bror där och mina gullungar <3. Vilket jävla hus dom har det är sjukt stort, jag hade nöjt mig med hälften av deras tomt om inte en tredjedel bara haha.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar som blir, kycklingfile, potatis klyftor och bea mums!

/Melinda Lövgren Petrányi

Kommentarer
Postat av: Den Bästa Denize

fyfan va äckligt de e o läsa era bloggar nu när ni bara skriver massa jävla skiiiiit HAHA!

2009-08-31 @ 00:15:39
URL: http://dennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0