Hatar att vänta!

Jag hatar och vänta på andra när jag själv är klar, tyvär är jag den som brukar göra så att folk får vänta på mig haha men det är en annan sak. Så nu sitter jag och försöker fördriva tiden medans jag väntar på att min lillasyster ska bli klar, tyvär är det väl mitt fel att hon har blivit som hon är..hon går väl lite i sin systers fotspår.

Annars har jag varit över hos grannen på en morgonfika/frukost, som då blev tårta..jag vet att jag är nyttigast av alla! Sen blev det prat om allt mellan himmel och jord, som vanligt med andra ord.

Planerna för idag/kväll är att åka till min moster på kräftskiva, även fast jag hatar kräftor/räkor så brukar stämningen oftast vara sjukt mysig! Sen blir det väl att jag träffas grannen + kanske jennifer(?), vad vi hittar på får vi se sen.


/Melinda Lövgren Petrányi


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag blev chockerad när jag läste rubriken, WHAT? Melinda, är det någon/några som vet hur det är att vänta så är det dina nära och kära!! :D Men vi älskar dig iallafall!

2009-08-29 @ 17:11:14
URL: http://jennifertheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0