Kubb-dags

Äntligen hemma från skolan och stan, fick gå lite tidigare eftersom jag skulle gå till tandläkaren och rätta till min tandställning. Har en känsla av att jag kommer att ha så jävla ont imorgon i skolan, men men vad ska man göra. Så vad gör jag nu? jag sitter och syndar lite ..kan fan inte motstå godis! Men jag lovar att när någon är villig att göra mig sällskap på gymmet ska jag sluta med det också. Rökandet har faktist gått överförväntan bra, jag har bara tagit en halv cigg idag och det är jag stolt över!

nu är det kubbdags som gäller med tjejerna, hörs sen!
/Melinda Lövgren Petranyi


Kommentarer
Postat av: JW

Sällskapet på gymet kommer snart! :)

2009-08-24 @ 17:34:00
URL: http://jennifertheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0