Ljudet av ditt hjärta

Jag är helt slut just nu kan jag ju berätta, har sprungit runt i sthlm med mamma i ett x antal timmar. Egentligen var det bara meningen att hon skulle köpa linser och hitta en present  till sina jobbar kompisar. Men istället blev det att jag slank in på BikBok och hittade ett par jeans och ett par glansiga leggins. Sen stannade vi till på akademin bokhandeln där jag hittade treans bok av Twilight. Är verkligen besatt av dom där böckerna, kan knappt hålla mig tills november då det är premiär av andra filmen. Så har ni inte sett eller läst böckerna, gör det!

I skolan var det som vanligt, dagen gick på och jag var grymt trött! Sista lektionen när vi hade svenska läsförståelsen kunde jag knappt hålla ögonen öppna, som tur var fick vi sluta 45min tidigare. Dags att skärpa mig nu och vara pigg när jag vaknar på morgonen, har tänkt och ha en lugn helg den här gången. Bara ta det lugnt och sova ut både lördag och söndag.

Har också bestämt att jag börjar med allt nyttigt på måndag istället. Det funkar inte och vara nyttig när man inte kan träna samtidigt..och nej jag kan inte träna ensam tycker det är alldeles för tråkigt. Men men ny vecka nya tag lr vad brukar man säga?



/Melinda Lövgren Petrányi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0