Tjugo min kvar

Om ungefär 20min börjar mitt nyttiga liv, jag vet kan inte sluta prata om det men är så jävla pepp och den här gången vill jag klara det. Har hört att det är dom tre första dagarna som är förjävliga men efter det brukar det gå bra. Så har jag klarat mig tills på ons-tors så klarar jag mig nog sen också.

Måndag imorgon vilket betyder att jag börjar klockan tolv, skönt och få sova ut! Fast nu igen känns det som att jag inte kommer kunna somna tidigt ikväll så blir väl lika lite sömn som vanligt. Får sitta upp med bror och göra han sällskap tills jag deckar.

/Melinda Lövgren Petrányi


Kommentarer
Postat av: Denize

pinsamt....

2009-08-31 @ 00:17:13
URL: http://dennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0