Sämsta vädret!

Usch för att hosta och vara förkyld, det är det värsta som finns. Men det stoppar inte mig från att gå till skolan, det är viktigt att jag kämpar på redan nu från början så att jag inte hamnar efter med nåt. Sen jag började på Igelsta har jag känt att jag inte är i behov att skolka från någon lektion, visst vi har bara gått någon vecka men jag gillar redan min klass!

Det har varit världens sämsta väder idag, bara regn,regn och regn..inte kul med andra ord! Efter skolan åkte jag till stan och träffade Gabriella, fan vad jag har saknat den där bruden. Känns som att det var år och dar sen vi träffades sist, det får bli ändring på det nu.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag faktist, har varit sjukt seg och inte orkat göra något speciellt. Var till och med så trött så att jag somnade i solariumet när jag var där. Kanske dags att gå och sova redan nu så att jag är pigg till imorgon(?)


Gabriella, jag och Viktor på balen i nian, oförglömlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0