Redan onsdag

Redan onsdag idag, veckorna bara rinner iväg. Kan inte fatta att jag redan är inne på min tredje praktikvecka och att nästa vecka är sista veckan. Kommer bli tråkigt att komma tillbaka till skolan, jag har kommit in i rutinerna nu och lärt känna folket. Så skulle lätt kunna vara kvar här ett bra tag till!

Det enda negativa är att jag är så trött efter varje dag. När jag gick i skolan orkade jag ändå gå och träna efteråt och glo tv med grannen halva natten. Nu vill jag decka i soffan direkt när jag kommme hem, det är verkligen påfrestande att jobba med människor. Inte för att det är något som kommer hindra mig från att jobba med folk i framtiden, för jag älskar verkligen det!

Skönt att jag är ledig imorgon iaf, då kan jag ta igen alla krafter jag har gått miste om det här veckan! Blir nog ändå sängen för min del om en stund, Nattinatti folket!

Saknaden blir bara större och större, älskar dig bror! <3
/Melindan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0