Lagom fräsch!

Nu känner jag mig lagom fräsch har inte duschat på två dagar + att jag nyss har solat så är extra svettig, mysigt! För mig är annars att vara fräsch och lukta gott a och o. Är noga med att duscha vaje dag, smörja in mig med doftande bodylotion, använda deoderant och som pricken över i:et ta lite parfym. Men nu när jag bara har varit hemma idag och igår så har jag inte känt något behöv i att fixa mig. Det har varit så skönt bara skita i allt och ta det lugnt, speciellt när man inte har mått så bra.

Nu sitter jag och kollar på spårlöst intressant program, och man blir lika glad för personens skull när dom hittar sina anhöriga. Blir tv för mig nu resten av kvällen, ska kolla klart på spårlöst nu och sen blir det ballar av stål.

Ha en bra kväll!
/Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0