träning+pizza = + - 0

Klockan är straxt elva och ännu en dag har gått. Jävligt vad tiden och dagarna går fort nu förtiden, känns som att dom bara rinner iväg. Var inte i skolan idag heller blev lite strul inatt så orkade inte gå upp när morgonen kom och klockan ringde. Istället har jag gjort lite nytta, var iväg och tränade med tina och vi var riktigt duktiga. När man sedan kom hem var man kanske inte lika duktig, brorsan hade bestämt sig för att han ville ha pizza och sämre är ju inte jag. Så det blev en pizza för mig också. Får träna lite extra imorgon för det där pizzan, annars så har jag bara sprungit upp och ner i tvättstugan. Kände mig en aning duktig när jag stod där nere och la in tvätt i maskinerna samtidigt som jag gav order till storebrorsan som också skulle hjälpa till. Nu ska jag gå ner och ta upp det sista som hänger på tork sen är det sängen som väntar!

En sak jag måste tillägga är att det är så jävla irriterande att ha en person som ska vara exakt som en själv. Som ska ha samma kläder, skor etc. Visst är det kul att personen verkar gilla hur du ser ut och klär dig, men fan inte varje gång! Klänningen som jag hade bestämt att jag skulle ha på balen får man ju nu kanske ändra. Eftersom att en viss person ska vara så envis och ta exakt den jag ville ha..efter att ha sett en bild på just klänningen! Egentligen är det ju inte en sån stor grej, men jag tycker att på balen är det inte lika kul om någon kommer med en likadan klänning. Eller en klänning som är i en annan färg. Därför gjorde jag det till en sån stor grej, för er som undrar.

Bror jag saknar dig, vafan skulle det vara just du för!?
/Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0