En tand mindre, en stor glugg och en jävla tandvärk!

En tand mindre,en stor glugg och en jävla tandvärk! Det är ungefär hur min dag har sett ut, vaknade extra tidigt idag för att sedan åka till tandläkaren som jag hade tid hos kvart i åtta. Det var dags och dra ut en tand eftersom jag ska få tandställning snart och det behövs mer plats för andra tänder. Kan ju säga att jag redan nu har slutat le och skratta, vill inte bli kallad gluggen forever liksom. Har redan blivit utskrattad av syrran och brorsan, känner mig som en pundarkärring som har tappat tanden mitt i längst fram, haha.

I lördags var det tjejmiddag hos mig och det blev perfekt om jag får säga det själv. Hade inte så höga förväntningar eftersom jag har fått för mig att när man har det hemma hos sig själv så blir det inte lika kul. Men det kanske var bra för nu tyckte jag det blev överförväntan bra som sagt. Kvällen i några sammanfattande ord mat,dryck,singstar,singstar och ett jävla bra sällskap, det kan inte bli bättre!

Tack mamma och bror som hjälpte mig med all mat, efterrätt och drinkar.
..och tack alla tjejerna för dom underbara presenterna, ni känner verkligen mig för bra. Skor,smink,underkläder,choklad etc det bara lyser melinda om allt det där ;) <3

/Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0