24 November

Gud vad jag skulle vilja sova just nu, inte för att jag inte vill gå till praktiken eller för att jag är jätte trött. Utan jag orkar bara inte gå ut, kollade ut genom fönstret och jag höll på frysa arslet av mig. Sen har jag inte köpt någon vinterjacka heller mysigt! Var nere på stan med Denise förut och kollade efter en, men vafan vill inte ha en som alla andra har likadan. Får tar och åka till sthlm nu i veckan och leta efter någon, det är ju trots allt bara november.

Kom och tänka på att idag är det exakt en månad kvar till julafton, en fucking månad. Aldrig har ett år gått så fort som iår, tycker fortfarande att dagen efter nyårsafton när vi var hos saras pappa kändes som igår. CRAZY

Dags att gå till bussen
/Melindan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0