Bonde söker fru

Nys hemkommen från älskade farmor och farfar, och nu sitter jag och väntar på att bonde söker fru ska börja igen. Hela familjen gick upp till farmor och farfar vid sex då vi skulle bli bjuden på middag och fika. Har sagt det förut men älskar verkligen farmors mat, den är verkligen speciellt och skitgod!

Idag så skulle alla som ville vaccineras i skolan, och alla var nervösa även jag. Egentligen var jag inte nervös för jag vet att det inte gör speciellt ont att ta spruta. Men att prata med 20tjejer som är nervösa och deras tankar om hur det kommer kännas så kan vem som helst bli nervös. Som jag trodde så gjorde det inte speciellt ont, utan det gick jätte fort och sen var det över. Nu sitter jag här och det känns som att jag har träningsvärk i hela armen. Hade mer förut men nu verkar det gått över lite, kom på mig att jag inte rörde armen för att jag tänkte att det skulle göra för ont men då blir det nästan bara värre. Så rörde på den och nu känns det bättre, stackars tjejerna har tydligen fått värsta värken och en del feber *pepparpeppartaiträ*.

Nu börjar det igen!
/Melindan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0