Fredag 23.57

Hello
Det är fredag, klockan är 23.57 och jag är trött som jag vet inte vad. Dom flesta jag känner är förmodligen på fest eller ute på krogen just nu, men inte jag för jag sitter i soffan och funderar på om jag ska sova nu (?) Har varit en förjävlig vecka, trodde jag skulle vara utvilad efter en veckas lov men nejnej, det blev raka motsatsen. Men har ändå kämpat mig upp varje morgon och pallrat mig iväg till skolan, så är stolt över mig själv!

Dagen har inte varit den bästa, var som sagt sjukt trött i skolan nästan så att jag råkade somna. Efter skolan gick jag och hälsade på min älskade farmor och farfar och sen åkte jag till stan med Jennifer och Denise. Letade efter en present till honey, och efter ett jävla spring och några utbrott senare så var det fixat! Hoe tema imorgon då, hade en bild i huvudet hur jag skulle se ut men känns som att den sprack i samma stund jag kom på det. Bara ta det som det kommer, tror inte tjejerna klagar iaf.

Dags för sängen hörs imorgon!
/Melindan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0