Hora!

Nästan chockad över mig själv just nu, om lite mer än en timme ska vi åka mot honey. Jag brukar alltid vara den segaste människan ever, men fan inte idag. Jag är helt klar, och en del av tjejerna är väl inte ens halv klara nu. Känns ganska skönt att inte behöva stressa, det enda är väl att jag börjar bli lite rastlös nu haha menmen ska nog hitta på nåt att göra! Jag som trodde det skulle vara aslätt att klä ut mig till "hora" men nejnej verkligen inte. Men nu har jag typ lyckats att se ut som en 'lyxhora'. Frågade mamma och hennes kommentar var "du ser ut som hororna som stod i skyltfönstrerna när vi åkte igenom tjeckien" hah lät bra! Enda gången jag blir glad för att bli kallad hora, kanske slänger in en bild sen!

/Melindan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0