I-lands problem

Gud vad jag är irriterad på vårat internet nu och våra datorer. Inget funkar som det ska, jag kan inte ens gå in på vanliga msn utan måste gå in på skit ebuddy. Det suger och internet ska ju hela tiden stängas ner, så man kan inte snacka med någon heller för mitt i så bryts det. I-lands problem egentligen, haha men gud så synd det är om mig!

Satt och pratade med grannen och hon sa att jag skulle buda i hennes blogg, hon ville se hur mkt hon skulle kunna 'få' för att skriva henke larssons nummer under sin tatuering. Hade det varit någon annan hade jag nog kunnat skriva en summa bara för att, men det vågar jag inte med henne för hon skulle nog kunna göra den haha.

Onsdag imorgon och det som står på schemat är att först ha bildlektionen, sen vaccineras och sen åka till moderna museet med klassen. Får se hur den dagen kommer bli, kan tänka mig att det inte kommer bli det roligaste att gå på museum. Det är bara att göra det bästa av situattionen, lite annorlunda än att bara sitta i skolbänken. Fast hade hellre gjort det, kan tänka mig att vi missar massor nu.

Dags för sängen, natti natti!
/Melindan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0