Lördag 21 November

Lördag idag vilket känns otroligt skönt, jag behövde verkligen få sova några extra timmar även om det inte blev så många fler. Träffade Gabriella igår, vi tog en fika på cafe milano och pratade en hel del. Det var inte så mycket folk där men det var bara skönt så fick man vara "ifred" lite. Sen åkte jag och träffade Sue, och några fler. Hade inte tänkt vara där sålänge eftersom jag skulle upp och övningsköra idag, men ändå blev klockan två innan jag var hemma.

Var lagom trött när jag skulle övningsköra, vilket också märktes *fy skämms!*. Idag så ska vi dra till sara eftersom korven fyller 20år! Väntar på att thenice ska höra av sig så vi kan åka.

/Melindan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0