Man lär sig aldrig!

Borde gått och lagt mig för länge sen men man lär sig ju aldrig, även fast klockan ringer halv sex och det bara är att gå upp hur trött man än är så går man ju inte och lägger sig tidigare ändå.

Den här veckan har gått så jävla snabbt, om jag får säga det själv. Började min praktik i måndags så det kan ju ha varit därför. Praktiserar med utvecklingsstörda och kommer göra det i fyra veckor nu framöver, och det känns verkligen så rätt. I början började jag tveka och tänka efter om jag verkligen hade gjort rätt val, men jag stortrivs nu. Tror det var för att jag var så osäker i början när man inte känner någon och allt är nytt, men nu när jag har kommit in i "gänget" så känns det bara för bra. Alla är jätte trevliga och arbetstagarna är så jävla söta, älskar verkligen alla deras olika personligheter. Ingen är den andra lik, men alla är lika glada att få komma till sitt 'jobb' och uppskattar det verkligen.

Dags för sängen!
/Melindan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0