Planerna för dagen

Planerna för idag var att åka till praktiken, men så blev det inte. När jag hade gjort mig iordning och satt mig på bussen så började jag känna mig pissdålig. Så det var bara att ta bussen tillbaka hem igen och lägga sig och sova.

Det blev istället en "ta hand om mig själv dag" haha misstolka det inte nu tjejer ;). Färgade håret, gjorde en ansiktsmask och målade naglarna. Sen har jag bara kollat tv och gjort ingenting, bara tagit det lugnt. Nu är jag utvilad för dom fyra resterande dagarna av veckan innan helgen!

Tillbaka till paradise hotel
/Melindan

Kommentarer
Postat av: DENIZE

Erkänn, du låg o pullade hela lååånga daaaan !!

2009-11-24 @ 16:43:26
URL: http://dennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0