Tack!

Jag uppskattar verkligen min praktik, och jag menar det! Att vakna varje morgon, även fast man är trött så orkar man gå upp och åka iväg. För man vet att det kommer bli en rolig dag och man kommer få vara med om något nytt. När jag sökte in på omvårdnads linjen så var det för att jag ville jobba med folk med funktionshinder, och jag står fortfarande fast vid det. Det är verkligen det jag vill jobba med när jag har gått ut skolan. Man får så mycket energi av arbetstagarna som personerna kallas. Har man en dålig dag så försvinner det i samma stund som man kliver innanför dörren.

Jag är också så hilma glad för att jag just fick komma till det stället jag är på nu. Personalen som jobbar där är verkligen hur snälla som helst, och jag stortrivs. I början kändes det stelt och jag som är lite blyg av mig var lite tyst av mig. Sakta men säkert börjar jag nu kunna vara mig själv helt fullt ut och det känns så skönt.

Det jag ville komma fram till med det här inlägget var egentligen bara att jag ville tacka, för att jag får vara där på min praktik!

/Melinda Lövgren Petrányi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0