:'(
Jag mår inge bra just nu, sanningen är den att jag mår skit, kan man må sämre? saknaden efter dig är så oerhört stor och stark, att veta att du är så långt borta från mig gör så ont! Dagarna går och det är som att jag väntar på någonting, när ska du komma tillbaka? Man går upp på dagarna och gör det man ska göra, men du finns ALLTID där i baktankarna. Jag förstår inte hur jag och familjen ska klara det här utan dig. Våran mullis, du ska ju vara här med oss!!! Inte var det meningen att det skulle bli såhär :'( Fan jag behöver dig, och jag vet att alla andra gör det också! Att det har gått mer än ett år är ofattbart, JAG SAKNAR DIG SÅ MYCKET!! :'( :'(



Jag älskar dig mullis, hur fan ska jag klara det här!?
Mitt hjärta är och kommer aldrig bli helt igen </3

Kommentarer
Postat av: denise

finns alltid här älskling<3

2009-10-01 @ 20:20:15
Postat av: Melindan

Tack baby love you! <3

2009-10-01 @ 21:04:32
URL: http://melindalovgrenpetranyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0