Äntligen kom jag in på bloggen

...och kan skriva några rader, känns som att det var ett tag sen jag skrev sist. Idag är det måndag men jag är trött som att det skulle kunna vara torsdag, tur att jag är ledig på onsdag! Skola idag såklart, den gick snabbare än jag hade tänkt mig..kanske beror på att jag började tolv(?) Efter skolan blev det hem en snabbis för att dra vidare till gymmet med Jennifer. Bodypumpen är ju alltid full nu förtiden så det blev träning på fri hand istället, körde såklart min älsklingsmaskin.

När jag kom hem från träningen ställde jag mig och lagade mat, pannkakor..vuxen poäng till mig! Plus att jag städade köket när jag var klar. Dom vart asgoda, kanske ska börja laga mat varje dag? skulle inte tro det va :p Har ju börjat med att jag inte får äta godsaker på veckorna eftersom jag har blivit sockerman. Men hur lätt är dett att inte göra det när man har en bror som har intresset att göra muffins var och varannan dag. Har lyckats hålla mig idag, men dom ser jätte goda ut så tror inte jag kommer klara att hålla mig imorgon om Denise kommer hit och hon ska smaka.



Ser dom inte goda ut? Vem kan motstå dom här liksom..

/Melinda Lövgren Petrányi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0