ROAST PÅ BERNS

Klockan är nu lite efter tio och vad tror ni jag gör? ...exakt kollar roast på berns såklart! Kom hem från träningen för en stund sen och åt min efterlängtade havregrynsgröt. Jag trodde att jag skulle vara helt slut men det konstiga är att jag inte var det. Sist jag tränade orkade jag ingenting, men nu så kände både jag och Jennifer att vi fick energi, tröttheten kommer nog snart ändå. Vi bokade ett aerobic´s pass nu på onsdag, ska bli kul och se vad det går ut på. Eller jag vet ju ungefär vad man gör, men har inte testat det än.

Imorgon så ska jag och min kära broder gå på förhandsvisningen av filmen FAME. Ska bli grymt kul och se om man blir besviken eller inte, men det hoppas vi på att vi inte blir. Innan så har vi tänkt att gå och äta på kungshallen så det blir en riktigt syskondag, me like!


       


/Melinda Lövgren Petrányi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0