Nyss hem kommen från gymmet

..testade på airobics(?) för förstå gången och jag säger bara FYFAN! Det var det tråkigaste och invecklade jag någonsin har gjort, kan ju säga att jag fattade noll. Jag är verkligen inte den personen som ska utsättas för kordination. Tycker det var lite dåligt av henne och köra på som vanligt när det fanns folk som var där första gången (JAG). Så jag och Sue stod mest och pratade längst bak och "försökte" hänga med lite ibland. Jennifer var den som verkade kunna, och förstå mest av oss haha, hon gav inte upp iaf.

Sitter och kollar på bonde söker fru nu, haha vem fan har saftbulletanter som förebild..hur gammal sa du att du var (?)

/Melinda Lövgren Petrányi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0