SÖTSUG!

Mums va gott det är med russin!..egentligen inte men vad gör man inte för att stilla sockersuget. Denise sa just att det kanske funkade om jag pratade om det, kan ju diskuteras haha. Har redan syndat tillräckligt när tjejerna fick mig att köpa en klubba, ne jag vet jag kan inte stå emot grupptryck. Velade mellan att gå och köpa en godispåse eller äta massa kakor/muffins/glass. Men det blev istället äta russin som jag skrev och kolla på när Denise äter glass. Anledningen till att jag inte äter sötsaker i veckorna är för att jag är sockerberoende och vill bli av med det och inget annat! Sen är det mycket godare när man väl får äta på helgen när man inte har ätit det varje dag har jag märkt.

 VS

/Melinda Lövgren Petrányi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0