Trött och hängig!

Känner mig allmänt hängig och trött just nu, hoppas jag inte blir sjuk nu *peppar,peppar*. Imorgon är det fredag igen, alltså veckorna går sjukt fort! Skönt ska det bli och få vila ut iaf, sen vad som händer får man se då.

För någon vecka sen lånade jag ut mitt busskort till syster, tror ni inte att hon kom hem och berättade att hon hade slarvat bort det. Blev lagom glad eftersom det var ett terminskort+ och människor nu för tiden tar ju allt dom hittar och skiter i vems det är och att personen kanske blir utan nu. Satt och pratade med min kusin om det där och hon försökte printa in i mitt huvud att det visst fanns godhjärtade människor som skulle lämna tillbaka det om dom skulle hitta det. Men jag höll inte med för fem ören, igår köpte mamma ett nytt busskort till mig. Vad tror ni inte kommer i brevlådan idag? *trumvirvel* BUSSKORTET! haha det var lite komiskt, precis köpt ett nytt så får man tillbaka det gamla. Så tydligen finns det människor som tänker på andra, tack till den som skickade tillbaka busskortet.

Dags för sängen!
/Melinda Lövgren Petrányi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0