Vad gör jag i skolan nu egentligen?

...Hade lika gärna kunnat legat hemma i min underbara säng och sova vidare. Men nejnej istället kommer jag få sitta här till tjugo i elva, bara för att jag är klar med allt. Inte går det att gå in på några 'sajter' heller, så vet inte vad jag ska fördriva tiden med. Blir väl att jag lägger mig i en utav alla soffer som finns här, risken finns att man blir uppdragen av någon surlärare som inte har nåt annat för sig -.- . Känns inte som att det är min dag alls idag, jag är allmänt tjurig..men man kan inte vara glad alla dagar.

Planerna för idag är att åka till sthlm efter skolan med Jennifer och leta reda på en present till kusinen som jag ska till på lördag. Sen hem och kolla på mammas pojke(?) och se alla patetiska brudar som finns där..tragiskt!

/Melinda Lövgren Petrányi


Kommentarer
Postat av: Ello

Hej stumpan!

Hittade din blogg så jag länkade den på min sida, hoppas att allt är bra! P&K

2009-10-19 @ 20:20:08
URL: http://ellinorsundqvist.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0