Vilken underbar dag jag har haft!

Blev upphämtad straxt efter jag hade skrivit inlägget av Sandra, vi åkte sedan till ica maxi där vi handlade lite smått och gått för att sedan åka till hölö. Ena skruttisen var ju på dagis så var bara lillen som var hemma med oss som sovde till en början. Vi hade en väldigt lugn och lång fika/ pratstund innan livet började. Men det gör inte mig något älskar skruttisarna och dom får mer än gärna busa runt när jag är på besök.

Senare åkte vi och hämtade den andra skruttisen och då blev det mer bus kan jag lova! Sandra lagade underbart god mat medans jag passade på att leka med dom små. Bror kom hem sen och då blev det massa skoj/skratt+kaffe innan söta Sandra skjussade hem mig.

Mår inte riktigt bra just nu, hoppas jag inte blir sjuk *peppar peppar*
/Melinda Lövgren Petrányi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0