Hamnat i en svacka, hur tar man sig upp?

Ingen blogglust?..inte mkt
Känns som att jag har hamnat i en svacka nu och inte vet hur jag tar mig upp. Allt känns hopplöst och massa saker har kommit fram nu, som man egentligen inte vill veta. Det är ändå bättre att veta för då vet man vad man ska göra. Leendet finns där men ingen vet riktigt vad som döljer sig bakom det, poker face!

Saknar dig bror också, har fortfarande inte fattat det...när ska jag göra det? När vi var i templet som du så fint kallade det i torsdags var det blandade känslor. När sportklubben gjorde första målet var det som att en våg gick igenom mig och jag blev helt överväldigad och tårarna började rinna. Det var som att dina känslor strömmade ut i mig + mina egna, vilket blev för mycket. Jag kände verkligen av din närvaro och det kändes så otroligt skönt samtidigt som det kändes konstigt när det inte var du som hoppade, skrek och kramade om mig när dom gjorde mål. Jag älskar dig storebror du kommer alltid leva kvar i mitt hjärta! <333

Grattis på födelsedagen bästavän!
/Melinda Lövgren Petranyi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0