Jag, vaken nu?

Samtidigt som jag sitter och skriver det här frågar jag mig själv, varför är jag vaken tjugo i två en onsdagskväll när jag ska upp om drygt fyra timmar? Inte är det ju för att jag har varit ute och festat på självaste lill-lördagen, och inte är det ju för att jag inte kan sova. Utan jag är vaken för att jag har precis gjort klart ett arbete som skulle varit inskickat för 2.5timme sedan, så kan det gå ..är huvudet dumt får hela kroppen lida eller hur säger man(?)

Dagen har varit helt okej faktist, inte riktigt som jag hade tänkt och hoppas på men är jag förvånad? ..inte ett dugg faktist. Man ska inte förvänta sig ett skit nu förtiden för det blir ändå aldrig som man har planerat eller hoppats på. Men om man bortser från det så hade jag en väldigt lyckad kväll ändå med thenice, sarut och ello. Vi tog en trip till heron där vi kollade på bio. Vi var där lagom i tid också, rättare sagt två timmar innan så vi hann göra en hel del andra saker också  som bla kolla affärer, köra spel och äta!

Nu är det dags för sängen, hörs imorgon gott folk!
/Melinda Lövgren Petrányi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0