-=Gästblogg=-

Denize is in da house =) ! Det är inte 19 dagar kvar till julafton nu, nej ! (syftar på Melindans senaste blogginlägg "20 dagar kvar till julafton") Det är den 15 mars idag. Det har hänt mycket sen sist..(utgår jag ifrån iaf.. annars är det fan pinsamt) Det går bra för Melindan i skolan. Träningen då ? Ja, om ni läser i den lilla beskrivnings spalten till höger under hennes bild så står det bland annat : "Jag har gett mig fan på att sluta röka + att börja träna som en galning" Först o främst rökningen, den har hon börjat o slutat med ett x antal ggr nu, för tillfället röker hon fortfarande. Träningen ? Nja.. vet inte hur jag ska beskriva dedär med träningen, då jag tycker det är så jävla överskattat hahaha. Men hon tränar väl då o då ibland, inte lika mycket o bra som när vi två tränade tillsammans, för då va vi fan på topp..även fast ett träningspass alltid belönades med en cheesburgare efteråt.. man skulle kunna säga att vi gick +-0, men vi höll igång iaf ! Killarna då? Ohhh ojojoj..Melindan har för tillfället ett flertal bollar i luften.. får se om hon lyckas hålla dom där..lr om dom ska rulla iväg..som mina bollar för tillfället..!!! Nu får vi se om Meluschkan kommer igång med det här jävla bloggandet igen. Eller om hon ska börja betala mig för att skriva ? Tiden får utvisa.

CIAO / Denize (här ska egentligen min bloggadress stå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0